1.355 Ako si zadeliť prácu tak, aby ste mali viac času na podnikanie
Tomáš Bugáň, BugesWeb s. r. o.
Rozbehnutie vlastného podnikania je vzrušujúce a plné výziev. Na začiatku máte často pocit, že všetko musíte zvládnuť sami – od balenia objednávok, cez komunikáciu so zákazníkmi, až po účtovníctvo. Avšak, keď váš biznis začne rásť, môže sa stať, že tento prístup už nebude udržateľný. Ako si efektívne zadeliť prácu a uvoľniť si ruky na strategické rozhodovanie?
Zamestnanci: Dlhodobé riešenie rastúcej firmy
Jedným z prvých krokov, ktoré môžete podniknúť, je zamestnať ľudí na pravidelné a opakujúce sa činnosti. Ak napríklad prevádzkujete e-shop, môže byť výhodné prijať zamestnanca na balenie balíkov, spravovanie objednávok alebo zákaznícky servis. Tieto úlohy sú často časovo náročné, no ich outsourcovaním získate viac priestoru na rozvoj firmy.
Pred tým, ako…