1.367 Ziskový e-shop: Ako nájsť zlatú strednú cestu v cenách
Tomáš Bugáň, BugesWeb s. r. o.
Cena je tým najdôležitejším faktorom, ktorý ovplyvňuje nákupné rozhodnutie zákazníka. Kým príliš vysoká cena odradí, príliš nízka môže vyvolať pochybnosti o kvalite. Nájsť zlatú strednú cestu nie je vôbec jednoduché. Je to proces, ktorý závisí od toho, čo predávate, koho oslovujete, aké náklady máte a ako sa chcete na trhu prezentovať.
Nájdite najskôr svoj bod 0. Všetko čo získate navyše, bude len plus
Nastaviť správnu cenu je tiež akousi alchýmiou. Najskôr je dôležité pochopiť, že všetko začína od vašich nákladov. Patria sem náklady na výrobu či nákup tovaru, balenie, dopravu, marketing, výplatu zamestnancov a rôzne prevádzkové výdavky. Ak si nespočítate, koľko vás stojí predaj jedného produktu, môžete nastaviť cenu príliš nízko a byť v strate. Alebo naopak, môžete mať cenu…